Ekonomi

Emirates, Dubai’de resmi açılışını yaptığı “Emirates World” ile perakende seyahat deneyimini yeniden tasarlıyor

  • En yeni perakende mağaza tasarımı, müşterileri ilgi çekici bir mağaza deneyimiyle karşılıyor.
  • Havayolunun “En İyilerle Uç” vaadini yerine getiren mağaza, müşteri ihtiyaçlarına uygun tasarımıyla kişiselleştirilmiş hizmet deneyimine odaklanmaya devam edecek.
  • “Emirates World” markasının ilk pilot mağazası Dubai’de görücüye çıkarken, havayolunun uçuş ağındaki diğer mağazalar da kademeli olarak açılacak.
  • emirlikler , perakende stratejisinin bir parçası olarak önümüzdeki üç yıl içinde 100 milyon AED yatırım yapmayı planlıyor.

Emirates, Dubai’nin en hareketli bölgelerinden biri olan Jumeirah’ta “Emirates World” perakende mağazası deneyimini resmen açtı. Jumeirah Kent Merkezi’nde yeniden tasarlanan 278 metrekarelik perakende mağazası, ziyaretçilerin tüm seyahat ihtiyaçlarını karşılayacak Lounge konforunda alışveriş yapabilecekleri, açık ve akıcı formuyla dikkat çekiyor. Mağaza, VR/AR teknolojileriyle Emirates’in imza kreasyonlarını gerçek anlamda deneyimleme fırsatı sunuyor.

Emirates World, Emirates Havayolu ve Emirates Grup Yönetim Konseyi Lideri ve CEO’su Majesteleri Şeyh Ahmed bin Saeed Al Maktoum tarafından özel bir kurdele kesme töreniyle açıldı. Törene Emirates Havayolu Lideri Sir Tim Clark, Emirates Ticari İşler Müdürü Adnan Kazım, Emirates’in üst düzey ticaret ve satış yöneticilerinin yanı sıra hükümet temsilcileri, departman konukları, kurumsal müşteriler ve basın mensupları katıldı.

Emirates Ticaretten Sorumlu Başkanı Adnan Kazım yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Emirates World, perakende seyahat mağazası deneyimi için yeni bir standart belirliyor ve her temas noktasında sınıfının en iyisi ürün ve hizmetler sunma taahhüdümüzü yerine getiriyor. Bu yeni konsept mağazamızın açılışı, gelecek perakende vizyonumuzdan bahsederken, önümüzdeki yıllarda uçuş ağımızda açacağımız birçok mağazanın ilki olma özelliğini taşıyor. Bu mağaza aynı zamanda mağaza deneyimini daha uygun, ilgi çekici ve bireysel hale getirmeyi amaçlayan büyük ölçekli perakende stratejimizi de yansıtıyor. Mağazalarımızda son teknolojilerden ve bilgi birikimi yüksek seyahat danışmanları tarafından sunulan kişiselleştirilmiş yüz yüze hizmetlerden yararlanacağız. Açık, samimi ve işlevsel konumumuz, Premium Ekonomi Sınıfı koltukların yanı sıra zarif bir şekilde sergilenen bir dizi başka deneyimi keşfetme fırsatı sunuyor.”

Emirates World mağazası, müşterilerin özgürce dolaşmasına ve sunulan etkileşimli etkileşimli deneyimlere kendilerini kaptırmasına olanak tanıyan, serbest ve akıcı formlardan oluşan açık bir kat planına sahiptir. Mağaza genel olarak hafif ve çağdaş mobilyaları ile dikkat çekerken, bu rahatlatıcı ortama katkıda bulunmak için yeşil dokunuşlarla tasarlanmıştır. Emirates’in deneyimli seyahat danışmanları, birden fazla kuyruk kuponu satın almaya gerek kalmadan, ziyaretçilerin uçtan uca seyahat ihtiyaçları konusunda uzman tavsiyesi vermek için hazır olacak. Emirates World Store’da, daha hızlı kuyruklar ve daha kısa bekleme süreleri için grupların kapasitesi iki katına çıkarıldı. Çapraz eğitim seyahat danışmanları sayesinde, uçak biletleri, Emirates Holidays ve Skywards danışman üsleri böylece tek bir noktadan satın alınabilir. Ziyaretçiler, bekleme sürelerini kısaltan ve daha hızlı hizmet veren self servis ekranlar gibi akıllı teknolojilerden de yararlanabilecek.

Havayolunun “Emirates World”ün kalbinde yer alan mağaza içi çalışmaları Premium Ekonomi Sınıfı koltuk bulunur. Premium Economy Class koltuklarında rahatlayan, arkalarına yaslanan ve işi deneyimleyen ziyaretçiler, bu çok rağbet gören kabin sınıfında seyahat ederken kendilerini nelerin beklediğini görecekler.

Sanal bir deneyim yaşamak isteyen ziyaretçiler, en son etkileşimli ekran teknolojisi sayesinde A380 uçak içi dinlenme salonu ve First Class özel süitleri gibi Emirates sanat eserlerini arka planda kullanarak selfie çekebilecekler. Ayrıca, bire bir yaşam boyu deneyimler sunar. sanal gerçeklik teknolojisiyle, havayolunun uçak içi kabinlerinin de keyfini çıkarabilirler. Emirates World mağazasının farklı alanlarında kullanılan LED ekranlar, Emirates’in en son kreasyonlarını ve promosyon kampanyalarını gösterecek.

Ziyaretçiler, Emirates World perakende mağazası için iki benzersiz içecek yaratan Costa Coffee baristaları tarafından hazırlanan kahve, çay ve diğer içeceklerden oluşan inanılmaz bir seçki ile birlikte özenle hazırlanmış Emirates Resmi Mağazası lisanslı eserler ve seyahat aksesuarları ile tazelenecek ve keyif alacaklar. .

Emirates World perakende mağazası ayrıca seyahat ve turizm atölyeleri, sohbet ve diğer etkileşimli toplantılar için bir merkez olacaktır. Aralık ayında Tayland, Seyşeller ve İsrail turizm konseyleri ile birçok Uçuş Noktası Atölyesinebaşlayacak.

Emirates World perakende mağazası konsepti, önümüzdeki üç yıl içinde kademeli olarak havayolu ağındaki diğer destinasyonlarda yaygınlaştırılacak. Perakende mağaza modelleri üç kategoriye ayrılmıştır: tam kapsamlı Emirates World konsepti, Seyahat Mağazası modeli ve Seyahat Kioskları. Perakende mağaza modelleri, stratejik konumlandırma, site ziyaretçisi trafiği ve değişen müşteri eğilimleri gibi pazara özgü müşteri ihtiyaçları tarafından belirlenecektir.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort